کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
اردیبهشت 18, 1403

نحوه نصب و راه‌اندازی دوربین‌های مداربسته وایرلس شیاومی: راهی جذاب برای حفظ امنیت خانه و محل کار شما

مقدمه

سلام به دوستان گرامی و همراهان بلاگ ایگپا کالا ! در این مقاله، قصد داریم به شما نحوه نصب و راه‌اندازی دوربین‌های مداربسته وایرلس شیاومی را به شما یاد بدیم . این دوربین‌ها یک راه حل جذاب برای حفظ امنیت خانه و محل کار شما هستند و از طریق آنها می‌توانید تصاویر را به صورت زنده در تلفن همراه یا رایانه خود مشاهده کنید و به آنها از راه دور دسترسی پیدا کنید.

در ادامه ما همراه ما باشید

۱- نصب دوربین

اولین قدم برای نصب این دوربین‌ها، انتخاب محل مناسب برای نصب آنهاست. شما می‌توانید آنها را در محل‌هایی نصب کنید که نیاز به پوشش داشته باشند، مثلاً در نقاط ورودی و خروجی یا مناطقی که نیاز به پوشش امنیتی دارند. همچنین حتماً مطمئن شوید که محل نصب دوربین‌ها از دسترسی غیرمجاز محافظت شده باشد.

سپس، دوربین را به منبع تغذیه برق وصل کنید. سپس با استفاده از دستگاه همراه یا رایانه خود، برنامه مربوطه را دانلود و نصب کنید.

بعد از انتخاب محل نصب، دوربین را به دیوار یا سقف مورد نظر متصل کنید. از ابزارهای مناسب برای اتصال دوربین به دیوار استفاده کنید و مطمئن شوید که دوربین به طور محکم نصب شده است.

۲- نصب نرم افزار mi home

در این مرحله ، شما باید برنامه Mi Home را روی تلفن هوشمند خود دانلود و نصب کنید. با استفاده از لینک های زیر می توانید آن را برای Android و iOS بارگیری کنید .

بعد از نصب برنامه mi home  برنامه را باز کنید و با اعتبار حساب کاربری Mi خود وارد سیستم شوید. در صورت نداشتن حساب Mi می توانید طریق ایمیل ثبت نام و وارد و سپس وارد شوید.

 

۳- افزودن دستگاه (دوربین) جدید

در صفحه بعد ، روی دکمه “+” (Add device) در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید. این برنامه اکنون به طور خودکار دوربین شما را جستجو می کند و همان را در بخش “Devices nearby” نمایش می دهد.

نصب و راه‌اندازی دوربین‌های مداربسته وایرلس شیاومی

نکته :  اگر زمان زیادی طول کشید یا ناموفق بود ، می توانید گزینه دستی را انتخاب کنید و مدل دوربین خود را در بخش Camera انتخاب کنید.

اکنون ، باید دوربین را ریست کنید. برای انجام همین کار ، دوربین را به آداپتور متصل کنید و دوربین با چرخش در هر دو محور به طور خودکار کالیبره می شود. پس از آن ، دکمه “reset” را که در قسمت پایه دوربین قرار دارد فشار دهید و نگه دارید. نور نارنجی را در LED نزدیک لنز مشاهده خواهید کرد.

پس از پایان روند ، روی «Next» ضربه بزنید و شبکه WiFi خانه خود را انتخاب کنید. این برنامه اکنون یک کد QR به شما می دهد که باید از طریق دوربین مورد نظر اسکن شود.

توجه : درصورت عدم نمایش اسم وای فای GPS موبایل خود را روشن کنید.

روشنایی تلفن خود را تا حداکثر میزان تنظیم کنید و آن را با کد QR داده شده در حدود 15 سانتی متر از لنز دوربین نگه دارید. بعد از موفقیت اسکن شدن ، یک صدای اعلان از دوربین خواهید شنید. در غیر اینصورت ، چند ثانیه بیشتر به آن فرصت دهید و بعد از شنیدن صدای “Scanned successfully” بر روی “Heard Scanned successfully” کلیک کنید.

توجه: لطفاً اطمینان حاصل کنید که تلفن و دوربین هر دو به یک شبکه WiFi متصل هستند.

در آخرین مرحله باید نامی برای دستگاه خود انتخاب کنید.

جمع بندی

شما نصب دوربین را با موفقیت به پایان رسانده اید و اکنون می توانید از طریق برنامه Mi Home نظارت دوربین را در تلفن خود شروع کنید.

امیدواریم مطالب این مقاله براتون مفید واقع شده باشه !!

از این قسمت میتونین دیگر مقاله های ایگپاکالا رو هم مشاهده کنین.

خوشحال میشیم نظرات با ارزش تون رو پایین این صفحه مشاهده کنیم.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user

زمینه‌های نمایش داده شده را انتخاب نمایید. بقیه مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
  • تصویر
  • کد محصول
  • امتیاز
  • قیمت
  • موجودی
  • موجودی
  • افزودن به سبد
  • خلاصه توضیحات
  • توضیحات
  • وزن
  • طول
  • اطلاعات
برای مخفی‌کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک نمایید
مقایسه